سفر زمینی به ارمنستان ، انتخاب خوبی برای روزهایی است که می‌خواهید یک سفر کم‌هزینه و لذت‌بخش را تجربه کنید. این روزها، ایروان از مقصدهای پرطرفدار میان گردشگران ایرانی به حساب می‌آید. اخذ ویزا در مرز ایران و ارمنستان، ارزان بودن هزینه‌های سفر، زمینه های مشترک فرهنگی و تاریخی، نزدیکی دو کشور و سهولت سفر به ایروان، از دلایل محبوبیت ایروان است.

سفر زمینی به ارمنستان (ایروان) ، راهنمای یک سفر پرخاطره - عکس زیبا از ارمنستان

لذت سفر پرخاطره‌ی زمینی به ایروان فراموش‌نشدنی است

نزدیکی ایران و ارمنستان به حدی‌ست که حتی می‌توانید زمینی به «ایروان» سفر کنید. برای برنامه‌ریزی چنین سفری به قدری دست‌تان باز است که می‌توانید بین گزینه‌های سفر با اتوبوس و ماشین شخصی دست به انتخاب بزنید. در این مقاله‌ی سفرزون به سفر به ارمنستان (ایروان) می‌پردازیم . اگر قصد انجام این سفر را دارید تا آخر این مطلب با ما همراه شوید.

چطور از راه زمینی خودمان را به ایروان برسانیم

سفر زمینی به ارمنستان (ایروان) ، راهنمای یک سفر پرخاطره - سفر زمینی به ارمنستان

سفر زمینی ترکیب زندگی واقعی است با لذت سفر

سفر به ارمنستان با ماشین شخصی

سفر زمینی به ارمنستان (ایروان) ، راهنمای یک سفر پرخاطره - سفر با ماشین شخصی

سفر با ماشین شخصی به ارمنستان یا وقت خوب سفر

برای سفر با ماشین شخصی نیز همچنان دو گزینه وجود دارد.

اگر گواهینامه‌ی بین المللی و پلاک بین المللی دارید و سلامت ماشین خود مطمئنید، بار و بندیل سفرتان را ببندید و با ماشین خودتان راهی شوید. مستقیم به مرز نوردوز بروید. آن‌جا ویزای مرزی بگیرید و بعد از انجام مراحل قانونی به سمت ایروان برانید.

اما اگر گواهینامه و پلاک بین المللی ندارید، با ماشین شخصی تا جلفا بروید. به مرز جلفا که رسیدید، ماشین را در پارکینگ آن‌جا بگذارید. از آن‌جا می‌توانید سوار اتوبوس یا تاکسی شوید تا به مرز نوردوز برسید. در مرز نوردوز بعد از انجام مراحل قانونی پای پیاده از مرز و رود ارس بگذرید تا به کشور ارمنستان وارد شوید. درست پشت مرز تاکسی‌های بسیاری ایستاده‌اند تا شما را به ایروان برسانند.

برای  بلیط هواپیما ارزان و رزرو تور ارمنستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری ایروان ,ارمنستان ,ماشین ,زمینی ,شخصی ,شوید ,ماشین شخصی ,مراحل قانونی ,ارمنستان ایروان ,انجام مراحل ,انجام مراحل قانونی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

علمی کاربردی ها طراحی وساخت سایت منزل مبله شیراز شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان مرجع کسب درآمد اینترنتی Maybe shangol شنگول - پرسش مهر 20 ساله شد دو سوته خرید کن تحویل بگیر