ورق آلومینیوم ۲۰۲۴ معمولا در صنایع هواپیماسازی استفاده می شود که دلیل آن، نسبت استحکام به وزن بالای این ورق ، مقاومت به خزش و قابلیت ماشین کاری خوب و همچنین استحکام بالا در دمای پایین آن می باشد. علاوه بر صنایع هوافضا ، در صنایع حمل و نقل و کامپیوتر ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از ورق آلومینیوم ۲۰۲۴ در ساخت بدنه ی هواپیما ها ، اجزای موشک ها ، چرخ های کامیون ها ، پیستون ها ، شفت ها ، پیچ و مهره ها و … استفاده می شود.

قابلیت ماشین کاری خوب ورق آلومینیوم ۲۰۲۴ امکان ساخت قطعه در ابعاد دقیق را فراهم می کند. همچنین ماشین کاری با سرعت بالا همراه با دقت بالای ابعادی قابل حصول است.

ورق آلومینیوم ۲۰۲۴ قابلیت جوش پذیری خوبی ندارد و گرمای ناشی از جوشکاری باعث افت خواص و کیفیت این ورق ها می شود. اگر در جایی لزوم بر جوشکاری پیش آمد، توصیه می شود از جوشکاری نقطه ای ( spot welding ) استفاده شود.


آلومینیوم آلیاژی آلومینیوم ,۲۰۲۴ ,استفاده ,جوشکاری ,ماشین ,قابلیت ,آلومینیوم ۲۰۲۴ ,ماشین کاری ,قابلیت ماشین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده لایسنس نود 32 - لایسنس رایگان ورژن 14, 13, 12, 11, 10, 9 - کلید فعالسازی نود32 دانلود 93 | دانلود موزیک، برنامه و ... رمان 98 - دانلود فیلم و سریال خارجی زندگی با شغل خوب زیباست مرجع دانلود مد بازي ها دانلود فایل های کمیاب CNC آموزش